Höst=Hunter

Hej på er har vart hemma från kolmården ett tag men har haft fullt upp så jag har inte hunnit sitta vid datan. Men nu sitter jag här  och funderar på hösten..ja, den e ju här snart och konstigt nog ser jag fram emot den. Den är ofta väldigt mysig, tända ljus, läsa böcker och dricka te. Och sen har vi ju årets snyggaste mode på hösten, de e ju så fint med snygga stövlar, kappor, mösssor och en oversize halsduk. Sen fyller ju jag år oxå å det e juh inte helt fel ;)

men de här snygga Hunter stövlarna skulle jag vilja investera i till det mer ruggiga dagarna då man inte känner sig på topp. För hoppar man i dessa skönheter så tror jag att solen börjar att lysa lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0