Fast i vabb träsket

morrn morrn! Som ni säkert förstår så är jag hemma från jobbet idag, Tilda fick feber under natten så jag vabbar med henne vilket kom ganska passande eftersom jag själv bara känner mig mer och mer krasslig, så det e nog dax för mig att åka på en sväng av influensan nu oxå!

Ush det här känns inge kul! JAg har vart borta läääänge nu från jobbet, känns jobbigt. Men nu kommer iaf wille tebax till dagis vilket känns viktigt eftersom han typ nyss blev inskolad.

Ja men nu e det dax å hoppa i pulkan och dra till dagge och dumpa av wille. Sen blir det mys i soffan för mig och Tildusen.

Host och nys på er!

Kommentarer
Postat av: iluna

e oxå hemma med sjuka barn..inge kul alls, amn bara väntar på att man ska bli sjuk själv..ha en bra dag.kramar juste ska du med den 28? måäste boka..

2009-02-23 @ 09:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0