Kalas trotts den stora bläckan!

sovmorgon ända fram till 7 wooohooo! Nä men jag känner mig sjukt utvilad, för mig räcker det med att slippa gå upp vid 5-6 tiden när barnen stiger upp då e jag utvilad till 7-8 och e pigg och glad hela dagen.
Så det e ganska skönt när jag och s kan dela på de där morgnarna för han kan alltid somna om och sova lääänge sen men det kan oftast inte jag, har jag gått upp så e det kört lixom.

Igår kollade jag på så ska det låta och jag hade glömt hur kul jag tyckte de va. Jag skrattade jätte mkt och sjöng med i alla låtar haha, nää de ska jag fan kolla på igen. Igår var bla: sibel, Brolle och marcoolio där.

Idag blir det barnkalas för mig och TIlda. Och stackars lilla Tilda har fått vårsta blåmärket/bulan från ögat ner till kinden efter att hon ramlat från soffan imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0