Bruno och thai mat!

Igår v a vi på jakt efter en present till min systerson men änn en gg misslyckades vi, elr det gick helt enkelt inte att gå med våra kaotiska barn i butiker. Det e Tilda som vanligt som drar igång lille bror å så flyger de runt i butiken, skriker bråkar och kastar sig på golvet...

Jag som hade en väluppfostrad och fin liten flicka vart fan tog hon vägen??


Iaf så blev lösningen att dumpa barnen hos farfar en stund och i stället för att leta presentså unnade vi oss thai mat och bio. Vi käkade den godaste thai mat jag ätit (kyckling med cashew nötter) i Heron City och sen såg vi Bruno och skrattade så vi höll på att kissa på oss! :) Både film och mat kan varmt rekomenderas.



Så idag ska vi på jakt igen (efter present alltså) och sen ska vi på 1-års kalas. När jag ändå är där ute så ska jag passa på å röja lite i farmors lgh.


kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0