Min kropp skriker efter en bebis!!!

En bekant till familjen har inatt fått sig en liten son, och gud vad det suger i magen på mig efter en till liten bebis!!!

Jag tittar på bilden av deras lilla son och det gör verkligen ont i mig, värker i kroppen av längtan efter ett litet barn.
Och jag som bara får höra att det inte blir några fler :(

Jag vill ha en sån här liten sak i mina armar igen, jag har glömt hur det känndes att bära på en sån liten och skör sak....
 
William nyckläckt


Tilda nyckläckt

Nu när jag tittar på de här två bilderna så ser jag hur jävla lika dem e varandra, de skulle ju fan kunna va samma barn bara med olika kläder på hahaha

Hur ska jag övertala min man att vilja ha en till??? What to do???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0