Nu drar vi!

Hej på er..

Här sitter vi packade och klara och ska snart röra oss mot central stationen och lite spontant sådär hoppa på tåget till Gävle. Vi ska hälsa på min kompis Diana som bor där. Ska se om vi hinner med Furuviks djurpark någon dag oxå, ska bli riktigt kul och åka iväg med barnen på mini semester och träffa Diana som jag så sällan träffar...

Så jag och barnen åker dit och stannar tills på onsdag, och på torsdag morgon åker jag och barnen, mormor och min syrra och hennes barn på kryssning över dagen och då har ju i princip hela veckan gått och sen börjar S semester så då blir det riktigt familje mys!

Ja men ni får ha det så jätte mysigt så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Hoppas ni får det riktigt trevligt :)

2009-07-20 @ 21:03:25
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0