Ta hand om varandra!

Fick sovmorgon imorse och vaknade inte förräns vid 10- tiden, hur skönt som hällst! När sov man så länge sist!? Men det var bara att dra på sig kläderna och hoppa på tåget ut till haninge. Där har jag och barnen vart hela dagen i det fina vädret, barnen badade i plask poolen och jag låg och solade och snacka skit med mamma och syrran, sen käkade vi lite och mot eftermiddagen tog jag och syrran med oss ungarna till skogen som vimlade av blåbär och smultron så vi fick iaf ihop 1 liter som vi gick hem och gjorde paj på, mums blev det! Det är något som jag saknar med Haninge, att kunna gå ut i skogen, här har vi ingen bra skog i närheten och det är synd....

Var självklart ute hos pappa och satt en fin mini ros oxå, tänk att det har gått 8 år redan. Och 15 år sedan min bror gick bort. Fy fan va tiden går fort.

Ta hand om era nära och kära så länge ni har dem, ni vet aldrig när deras tid tar slut här hos oss....kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0