Ingen lust pga blogg designen :(

ush va de e trist att blogga när designen ser ut som den gör :(

Kommentarer
Postat av: Madeleine [geekosaurus]

Svar: jag gjorde Tumadres gamla design, inte den hon har nu. Men det kanske du är medveten om. Bara så det inte blir några missförstånd :)



Men jag är mer än gärna villig att hjälpa dig med din design. Jag tar dock en liten summa för att göra en ny design, då det tar en del av min fritid. Det är inga stora summor vi talar om, utan 50-100 kr. Hör av dig om du fortfarande är intresserad :)

2009-06-02 @ 22:02:07
URL: http://geekosaurus.blogg.se/
Postat av: Tessan

Gumman ta hjälp av Petra istället =)

tror hon O Daniel är bra på såntdär =) Gratis;)hihi

hoppas jobbet går bra?



Kram

2009-06-03 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0