Faktum:Jag vantrivs!

hej, känner att jag behöver skriva av mig lite...sitter här å lyssnar på musik och försöker få mig själv att må bättre för nu mår jag skit!

Har det riktigt tufft på jobbet så jag har panik här hemma bara jag tänker på det, tårar, magknip, illamående, spännings huvudvärk ska man känna så när man går till jobbet???

Dax å byta? Agera? Göra nåntingg iaf....nu är det ett faktum iaf, jag vantrivs på mitt jobb! Frågan är bara hur jag ska lösa situationen, vad blir nästa steg och vad ska jag göra?

Hmm...ja mkt jobbiga tankar snurrar runt och ingen vettig att diskutera med mer än mig själv haha, nä men får se om jag pallrar mig iväg imorgon elr om jag blir hemma. Hur som hälls så ska jag ta ett ordentligt samtal med min chef imorgon!

Kommentarer
Postat av: iluna

men fy, såklart man inte ska känna så när man tänker på sitt jobb, visst kan de va tufft men man måste ju ndå trivas.

Hoppas de löser sig gumman, å ring om du vill prata av dig!

kramar

2009-03-08 @ 17:46:27
Postat av: http://alltforforaldrar.se/tumadre

Hallå där,

jag behöver din mejladress för du har vunnit en tävling på min blogg! Grattis!

2009-03-08 @ 22:57:43
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Sofa

Usch gumman, så ska man inte behöva må all:(

Hoppas att du hittar någon annan lösning!

Kramkram

Sofia

2009-03-10 @ 11:46:43
Postat av: Vera

Hur är det där borta?

2009-03-19 @ 21:01:53
URL: http://vera-live.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0