Good morning

Har haft sovmorgon till kl 7 idag oxå å det känns helt ok, jag e verkligen en morgon människa och inte någon kvälls människa. Som igår deckade jag på soffan vid typ åtta! ok, tom jag kan säga att det e aningen tidigt men men jag va dööö trött.

För övrigt så gick barn kalaset jätte bra, det va ett helt gäng kompisar från Tildas avdelning på dagis så hon hade skit kul och jag tyckte det var trevligt att komma ut och träffa de andra föräldrarna :)

S och wille hämtade oss efter kalaset och så åkte vi till farmor som var bortrest och så lånade vi deras badkar. Eftersom vi inte har något eget så kan man verkligen sakna att bada, speciellt med barnen. Så vi hade skit kul och så åt vi middag där innan vi drog hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0