Mkt sena arbets tider

hej

idag trodde jag inte jag skulle ta mig till jobbet, trodde att det var min tur att åka på mag sjukan. Men det har gått över och nu mår jag helt ok! Idag ska jag få hem min lille älskling oxå, har verkligen saknat honom!

Tilda e riktigt dålig där hemma med feber och allt vad det nu e.
Dem ska komma och hämta mig idag iaf, så det blir skönt för igår va jag inte hemma förräns vid halv 7 typ. Och imorgon kommer jag inte komma hem förräns vid 9. Känns trist att det blir så mkt sena arbets tider, jag missar ju så mkt tid med barnen och familjen :(

Antar att det är så att vara vuxen...

Kommentarer
Postat av: Vera

Hej, Krya på er stackare.... hur stavr din sambo sitt namn? Urs sa du att båda skulle komma eller vet du inte? Vi behöver veta senast den 4 april för välkomst påsar som ska fixas kram!! Hoppas att du kan komma! Vore så kul!

2009-03-31 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0