Hej på er!

Ja och stå va det måndag igen pch jobb...fast inte för mig! Jag är nämligen hemma och vabbar med William som har hosta och feber. Har grymt dåligt samvete gentemot jobbet eftersom jag hade en massa på gång denna måndag: nätverksmöte, apt, första dagen för min praktikant som jag skulle va handledare för + att vi redan e kort om personal alla e typ sjuka. Men men får försöka att borsta av mig det dåliga samvetet och pyssla om min son.

Haft en härlig helg iaf, firat min syster som fyllt år på fredagen, på lördagen va hon och jag på Raw (stand up) på göta lejon och de va lika grymt kul som förra gången. Satt och vek mig av skratt och min syrra hade tränings värk i käkarna efter att ha skrattat så mkt. Så det kan jag varmt rekomendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0