det va ett tag sen

hej som jag gissade på så skulle tiden inte räcka till riktigt för bloggen nu när jag va igång på jobbet igen. Dessutom har min data vart paj och snart ska jag bli utan dator så bloggande kommer det nog inte bli så mkt av framöver gissar jag på.

Det har hänt en hel del den senaste tiden, william slog upp pannan när han hoppade i soffan (låt inte barnen hoppa i soffan!) så vi var tvugna att sy på vårdcentarlen som är så okompetenta så det finns inte. (sök inte hjälp på vårdcentralen om ni vill ha bra hjälp) De sydde william utan bedövning och jag och läkarna fick bara hålla fast han i ett järn grepp medanshan sparka och skrek. Det var en hemsk upplevelse för oss båda. Ush.

Jobbet e fortfarande inte min favorit plats här på jorden.

Och nu har jag vabbat med william som har haft kräksjuka som går på hans förskola. Nästa all personal och barn har insjuknat. S va och hälsade på igår och inatt låg han tydligen magsjuk .

Ikväll ska jag på en kompis 25 års middag ch imorgon ska jag och Tilda på barnkalas på lekpalatset.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0