2 day

Idag har jag vart på praktiken, det har vart en bra dag. Jag är ganska självgående där nu och får göra mina egna små uppdrag med de boende vilket känns jätte bra. Timman innan jag slutade så hade vi samtal med en boende och det blev ganska tungt så när jag gick hem sen så va jag helt slut och hade världens huvud värk. Men det känndes aningen bättre när mina små troll dök upp runt hörnet och ropade: Mammaaaaaa!!! :)


Mammas sommar tjej gick och plockade blommor...


Stor och liten....


William invigde sina shorts för sesongen...

När vi kom hem blev det lite lek på gården, middag fredags mys och nu ligger barnen och sover :)
jag är sjukt trött och är fortfarande ganska tung i huvudet, får se hur länge jag orkar vara vaken. Imorgon blir det Påsk middag hos mamma med la familia och på söndag ska Willie på kalas.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0