April 12, 2011

Har haft lite lång ledigt från praktiken nu. En hel vecka faktiskt, känns riktigt skönt. Har inte gjort något särskillt mer än att ha tagit det lungt, myst med familjen och haft barnen hemma från dagis mycket.

I lördags var jag på carolinas inflyttnings fest i Fisksätra. Det var trevligt, hon hade fått det jätte fint hemma och bjöd på en jätte god buffe med en massa små plock.


Åkte hem på kvällen efter festen och kom hem vid typ 3-tiden. När jag sovit några timmar gick jag upp och började laga en tre rätters middag åt min familj som skulle komma på besök. Jag måste säga att jag gjorde det ganska bra trotts att jag var ganska bakis... :)


Till förrät bjöd jag på Surdegs bröd med getost och honung på en bädd av ruccola.


Varmrätt: Fiskgryta med ris. (ser inte så gott ut men smakar underbart!)


Dessert: Snabb cheescake.

Allt blev jätte snyggt, gott och lyckat. Båder förrät och dessert är nya favoriter hos mig. Super goda.

Imorgon är det dax för praktiken igen....Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0