Gårdagen...



Igår åkte jag och Iluna in till min favvo butik: Kreativ insikt. Det hade release party för deras nya bok om självutveckling som släpptes. Jag har väntat på den här boken hela sommaren så det känndes spännande att den äntligen släpptes och att det blev firat med lite party. Vi kom iaf dit vid ca 17.30, blev bjudna på bubbel och snittar och minglade runt i den mysiga butiken en stund och kikade på alla vackra saker. Under kvällen pratade förtattaren till boken Carolina Gårdheim om boken och satt även och signerade. Jag köpte självklart ett ex. Vi blev även bjudna på lite underhållning i form av sång från sång gruppen Matchbox som var himmla duktiga.

Efter en mysig och inspirerande kväll på Kreativ instinkt så drog vi vidare till söder, snurrade runt lite på SOFO night innan vi möte upp Tina och satte oss på Tvärsöver för lite goda tapas,en kall och lite trevligt häng.
Måste säga att servicen va sådär och att Tina fick en paj från toaletten haha men det va en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0