Sunday, bloody sunday!

Jaha då var det helt plötsligt söndag igen. Hela veckan och speciellt helgen har bara sprungit iväg. Jag tror att det känns som om tiden gått så snabbt bla för att jag har haft många planer och fullt upp.
Jag har bla fått till hela 4 träningspass den här veckan, vilket känns riktigt bra. Är riktigt stolt över mig själv :)

dessutom var jag barnledig hela helgen så jag hade fullt upp med att vara social och träffa vänner. Det har blivit både fika, middag, lunch och vin kväll med härligt sällskap. Känns kul att komma ikapp lite och träffa vänner också, det hinns inte riktigt med ibland. Men jag har lovat mig själv att bli bättre på allt sånt där, ofta gör jag det svårare än det är.

Har även haft rensnings helg denna helg. så jag har rensat en hel del lådor och skåp, men framför allt har jag rensat min klädkammare som det knappt gick att öppna dörren på för att det var fyllt med så mkt skit. Men nu kan man öppna och till och med kliva in i min klädkammare :) Dock har jag inte rensat klart än har bara hunnit med knappt hälften, men jag ska fortsätta. Delar in allt i olika högar: slängas, loppis, källaren, ge bort osv. Jag brukar få ett sånt här rensnings ryck ca 1gg/år och det är ganska bra och effektivt!

Nu väntar jag på att barnen ska komma hem. så länge så fortsätter jag att rensa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0