Mat kampanj, var med du oxå!

Nu tänkte jag köra igång med en liten mat kampanj här på bloggen och även via mail till mina vänner och bekanta.

Jag vill nämligen att ni alla som slinker in här ska tipsa mig om era 3 favorit recept.
Antingen mailar ni mig på: [email protected] (ange favvo recept som rubrik), elr om ni tycker det känns jobbigt så lämnar ni era recept här i inlägget som en kommentar.

Det ja vill ha av er är:
1. En snabb/budget middag
2. Den godaste vardags middagen
3. Den lite vardags lyxiga varianten

När jag fått in ett gäng recept så kommer jag självklart att lägga ut dem här på bloggen så alla ni kan ta del av dem och få lite ny inspiration i vardagen.

Jag e själv så trött på att varje vecka laga typ samma gamma tråkiga mat, man e så fast i sina egna spår. Men om vi alla delar med oss av den mat vi e "trötta" på så lär vi ju få nya tips och ideer av varandra och så e inte vardagen så trist längre! :)

Vi gör ett försök, kom igen nu å fram med era kok böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0