Är jag sjuk?

Den senaste månaden om inte mer har jag slagits av en ENORM trötthet. Först tänkte jag att det bara hade med hösten och dess mörker att göra, sen tänkte jag att det kanske hade med min stress att göra- att det var psykiskt. Men nu börjar jag tvivla, jag kanske e sjuk? Det kanske e fysiskt? Tröttheten försvinner juh inte trotts att min stress lagt sig en aning. Det e verkligen en sjuklig trötthet, jag är hur trött som helst hela tiden, känner att jag skulle kunna somna var och när som helst bara jag blundar, somnar hur tidigt som helst varje kväll och sover tungt hela natten och jag lovar : jag vaknar lika trött igen...
Nu har jag bäddat ner mig i soffan och somnAr nog snart ska ni se.
Natti natti


Kommentarer
Postat av: iluna

Jag tror det är psykiskt, att de har mycket med att du har så sjuktmycket nu som ska bli klart och saker som ska ordna upp sig..men är du orolig då till distrikssköterskan och kolla ditt HB alltså järnvärde. kan ju vara väldigt lågt, då blir man trött.

2011-11-08 @ 19:58:38
URL: http://ilunas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0