Försenad!

Idag strulade ungarna på morgonen så vi blev sena. Jag får nog börja ställa klockan ännu tidigare från och med nu, hatar att stressa! Hur som helst så missade jag både buss och tåg. När jag äntligen kom på ett tåg så skulle det självklart bli signal fel så jag missade en buss till. Nu sitter jag på en senare buss och är lite sen helt enkelt.

Men vet ni vad det bästa är!?
Jag är inte arg, inga negativa tankar, inte dyblöt av svett, inte hjärtat i halsgropen och ingen oro i magen.
Som jag brukade reagera på att vara sen. Nu är jag helt enkelt ganska lugn i att jag gör mitt bästa för att komma i tid, ibland lyckas man ibland inte.

Min tidigare inställning har nog att Göra med mina tidigare kollegors bemötande när man var sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0